Vatandaşlara aşure dağıtıldı
Bodrum’un tarihi Adliye Camiisinde cuma namazı sonrası aşure dağıtıldı. Muharrem ayı dolayısıyla gerçekleştirilen etkinlikte, aşure edildi.
Bodrum’un tarihi Adliye Camiisinde cuma namazı sonrası aşure dağıtıldı.
Muharrem ayı dolayısıyla gerçekleştirilen etkinlikte, aşure edildi.Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı ve Belediye Başkan Tamer Mandalinci eşlik etti.
Adliye Camisi imam hatibi Sait Alpoğan, Muharrem ayında farkındalık oluşturmak için cami cemaatiyle birlikte gelenek haline gelen etkinlikle ilgili ‘Burada olduğumuz sürece etkinliklerimiz devam edecek. Hayır sahiplerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Onlardan Allah razı olsun diyorum.’ dedi



