Yaz mevsiminin etkisini artırmasıyla birlikte hava sıcaklıkları yükselirken, orman ve makilik alanlarda yangın riski de ciddi ölçüde artıyor. Bodrum’un eşsiz doğal güzelliklerini, yemyeşil ormanlarını ve gelecek nesillere bırakacağımız en değerli mirasımızı korumak hepimizin ortak sorumluluğudur.
Özellikle yaz aylarında vatandaşlarımızın ormanlık alanlarda ve yol kenarlarında ateş yakmaması, sigara izmariti atmaması, cam ve benzeri yangına sebep olabilecek atıkları doğaya bırakmaması büyük önem taşımaktadır. En küçük bir ihmal, telafisi mümkün olmayan büyük felaketlere yol açabilmektedir.
Doğamızı korumak, sadece bugünümüz için değil, çocuklarımızın geleceği için de büyük bir görevdir. Yeşilin, mavinin ve eşsiz doğal güzelliklerin buluştuğu Bodrum’umuzu korumak adına herkesin daha duyarlı davranması gerekmektedir.
Unutmayalım; bir kıvılcım binlerce ağacı, sayısız canlıyı ve yılların emeğini yok edebilir. Gelin, hep birlikte Bodrum’umuza sahip çıkalım, doğamızı koruyalım ve yangınlara karşı gerekli tüm önlemleri alalım.
Yeşil Bodrum, hepimizin ortak geleceğidir.



