Valimiz Dr. İdris Akbıyık, Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı, Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, 21,22 ve 23. dönem Yozgat Milletvekili Mehmet Çiçek, Hayırsever Ahmet Özyazıcı ve Muğla İl Müftüsü Dr. Rüstem Can ile birlikte Yahşi mahallesinde Camii ve Külliye inşaatında incelemelerde bulundu.
Çalışmalar hakkında yetkililerden ve şantiye şefi Enes Topal’dan bilgi alan Valimiz Sayın Dr. İdris Akbıyık, caminin en kısa sürede tamamlanarak ibadete açılacağını belirtti.
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci ise yaptığı açıklamada
Ziyaret kapsamında yürütülen çalışmaları yerinde değerlendirerek proje sürecine ilişkin bilgi aldık.
Ortak emek ve dayanışmayla yükselen bu eserin şimdiden ilçemize hayırlı olmasını diliyor, katkı sunan herkese teşekkür ediyorum. Dedi.



